
FRANCHISEKONFERANSEN 2026
by
171 171 people viewed this event.
Franchise i endring: teknologi, kultur og lederskap
Årets foredrag
Utvikling og modernisering av Deli de Luca-konseptet
v/Marius Kristiansen, kjedeleder i Deli de Luca Norge og Tiger AS
Erfaringer fra arbeidet med å utvikler og modernisere Deli de Luca-konsepter i et norsk franchise- og servicehandelsmarked i rask endring.
Bruk av AI og digital utvikling for å fremme omsetning og kjennskap for franchisekonsepter
v/Carl Wareus, Head of Agencies & Partners, Google
- Hvordan kan kunstig intelligens og digital utvikling løfte både omsetning og merkevarekjennskap for franchisekjeder, med innsikt fra Google og internasjonale merkevarer?
Kjernen i ledelse: Inspirasjon og struktur for medeierskap, arbeidskultur og hva som skaper tillitsfulle relasjoner
v/Rune Semundseth, CEO businessMastering/Management Consultant, Excellerate
- Hvordan skaper tillit, kultur og bevisst ledelse sterke medarbeidere og bærekraftige organisasjoner?
Vår beste merkevarekampanje noensinne: Hvordan kan kommunikasjon bygge omsetning for våre franchisetakere?
v/Lennart Schultz, CMO & CCO i Reitan Convenience Sweden
- Strategisk kommunikasjon har bygget omsetning og styrket merkevaren i et av Nordens største convenience-kjeder. Hvordan?
Fra kjedeetablering til «Årets franchisekjede 2024» i Sverige
v/Sonny Hedblom, VD Kandy’z
- Fra idé til prisbelønt suksesskjede: Hva har «Årets franchisekjede 2024» i Sverige lært?
Hvordan bygge et vinnerkonsept i kjøkkenbransjen?
v/Frank Hauge, Daglig leder og franchisetaker, Kvik Stavanger & Bryne
- Et inspirerende innblikk i hvordan kultur, tydelig ledelse og vinnermentalitet har gjort han til «Årets franchistaker 2025».